Wizyta konsultanta w celu dokonania szacowania ilości mienia – kiedy się na nią zdecydować?

Podjąłeś decyzję o przeprowadzce do innego miasta? Chcesz wreszcie wyprowadzić się od rodziców? A może przeprowadzasz się do większego mieszkania w tej samej dzielnicy?

Bez względu na cel i powód przeprowadzki, dobrze gruntownie ją zaplanować, unikając tym samym nieprzyjemnych niespodzianek. Nie da się bowiem ukryć, że takie wydarzenie często niesie za sobą nieplanowane okoliczności oraz sytuacje, na które w żaden sposób nie byliśmy przygotowani.

Jedną z nich może być na przykład odkrycie, że niestandardowej wielkości mebel nie mieści się do postawionego przez firmę przeprowadzkową samochodu, albo szacowany przez nas czas na wykonanie usługi nijak ma się do rzeczywistości.

Aby uniknąć tego rodzaju nieporozumień i błędnych założeń warto poprosić o pomoc konsultanta firmy przeprowadzkowej. Jego zadaniem jest oszacowanie ilości mienia, wyliczenie czasu potrzebnego na przewiezienie, wniesienie do mieszkania i ewentualne rozpakowanie przewożonych przedmiotów. Doświadczenie, fachowość i znajomość branży pozwalają doradcy perfekcyjnie ocenić niezbędne parametry, dobierając idealne rozwiązania do określonych potrzeb klienta. Kto wie, być może zamiast trzech kursów mniejszym samochodem, ekonomiczniej będzie wynająć większe auto i przewieźć wszystkie rzeczy za jednym razem? W końcu nie od dziś wiadomo, że czas to pieniądz.

Skorzystanie z usług profesjonalnego konsultanta jest również szczególnie wskazane w przypadku specjalistycznych przeprowadzek lub niestandardowych przedmiotów, które chcemy przetransportować.

Jeżeli zależy Ci na realizacji nietypowych usług takich, jak utylizacja sprzętu agd i rtv, transport pianin, wartościowych antyków lub przedmiotów ze szkła lub porcelany pomoc konsultanta może okazać się wręcz niezbędna. Nie da się ukryć, że korzystając z jego wiedzy i doświadczenia dowiesz się w jaki sposób najlepiej zapakować delikatne przedmioty, nie narażając ich na zniszczenie lub uszkodzenie, możesz otrzymać także bardzo przydatne do przeprowadzki materiały takie jak kartony, folie, taśmy, papier pakowy etc.

Na specjalne życzenie klienta, pracownicy firmy przeprowadzkowej mogą również zdemontować lub zmontować meble, posprzątać lokal po przeprowadzce lub przygotować nowy na dostarczenie mebli i przedmiotów użytkowych. Aby sprawić, że przeprowadzka okaże się wyjątkowo przyjemna, personel firmy przeprowadzkowej z przyjemnością zajmie się także pakowaniem oraz rozpakowywaniem przewożonych rzeczy. Twoim zadaniem będzie jedynie koordynacja działań.

Trzeba przyznać, że wiele firm, zajmujących się przeprowadzkami wprowadza wiele nowoczesnych rozwiązań, które pozwalają uczynić przeprowadzkę znacznie sprawniejszą, szybszą i co najważniejsze – mniej stresującą. Świadomość, że najważniejsze dokumenty, cenne przedmioty i drogie naszemu sercu pamiątki są w dobrych rękach skutecznie poprawia samopoczucie, wzmacniając odczucie komfortu i poczucie bezpieczeństwa. A czy nie o to właśnie chodzi?